Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2015 13:12 - На жена ми
Автор: antoniqgeorgieva Категория: Поезия   
Прочетен: 334 Коментари: 0 Гласове:
0



 На жена ми

 

Някога, когато те погледнах -

видях най-красивата жена.

Благодаря на Бога,че те срещнах,

че стана майката на моите деца.

 

Сърцето ми по-силно никога не ще обича!

Няма по-нежно чувство от това -

да видиш жена си на ръце с твоето дете.

Да чувстваш любовта на две прекрасни същества.

 

Годините оставиха следи дълбоки.

Врязаха се бръчките по нашите лица.

Сърцата ни изпълнени с надежди

отнесоха ги нашите деца.

 

Останахме сами любима.

Остарели сме нали?

За мен си още най-красива

и само смъртта ще ни раздели.

 

Благодаря ти, че си моя жена,

че толкова години ме търпя,

че никога не ме обвини

и не позволи никой да ни раздели!

 

Ако си забравила, помни,

че за мен си всичко ти!

Не просто майката на моите деца,

а късче от моята душа.

 

Ти си това, което ме крепи

в най-трудните дни.

Ти винаги си била -

най-невероятната жена!

 

Посвещава се на родителите ми.



Тагове:   поезия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: antoniqgeorgieva
Категория: Поезия
Прочетен: 14808
Постинги: 19
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930